سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد و فاطمه بیشترین نام انتخابی برای نوزدان بوشهری

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: محمد، حسین وعلی و فاطمه، زهرا و زینب بیشترین نام‌های انتخابی خانواده‌های بوشهری برای نوزادان پسر ودختر در نیمه نخست امسال بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کیامرث صالحی نیا افزود: امیرعلی و امیرحسین و رقیه و حلما نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین ۵۳ نوزاد دراستان بوشهر متولد می‌شوند ادامه داد: در ۶ ماه نخست امسال ۹ هزار و ۸۶۹ نوزاد در استان بوشهر متولد شده اند که از این تعداد ۵ هزارو ۱۳۵ نوزاد پسر و ۴ هزار و ۷۳۴ نوزاد دختر بوده اند.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد به ازای تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۰۸ پسر متولد شده است.

صالحی نیا، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۴ هزارو ۳۰۰ مورد ازدواج در استان ثبت شده است، گفت: در این مدت، میانگین سن ازدواج برای مردان ۲۷.۷ و برای زنان ۲۲.۹ سال بوده و بیشترین ازدواج در میان مردان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال و زنان ۲۰ تا ۲۴ سال به ثبت رسیده است.

وی همچنین بدون اشاره به کاهش یا افزایش آمار طلاق در ۶ ماه امسال، افزود: در این مدت، ۸۸۱ مورد طلاق در استان به ثبت رسیده که متوسط سن طلاق در مردان ۳۵.۶ و در زنان ۳۰.۸ سال بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر یادآور شد: بیشترین طلاق‌ها مربوط به افرادی است که زندگی مشترک آن‌ها کمتر از یک سال بوده است.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.