سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود اتباع عراقی به منطقه آزاد اروند تنها با روادید

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ورود اتباع عراقی به منطقه آزاد اروند از ۱۴ مهرماه تنها با روادید امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:به منظور آماده سازی و ایجاد امکانات لازم برای تردد زائران اربعین حسینی ورود اتباع عراقی به شهرستان های آبادان و خرمشهر از 14 مهرماه تنها با روادید امکان پذیر است.

وی افزود:این اقدام به درخواست طرف عراقی و به منظور ایجاد زیرساخت لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه اتخاذ شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در حد توان، زیرساخت‌های لجستیک و کمک‌های مورد نیاز برای بهتر برگزار شدن این حماسه بزرگ را فراهم کرده و تلاش می کند تردد زائران حسینی در این نقطه مرزی با سهولت بیشتری انجام شود.

زمانی ادامه داد:اتباع عراقی فقط می توانند با روادید معتبر وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شوند و مشکلی برای ورود اتباع خارجی با روادید وجود ندارد.

وی افزود: ممنوعیت ورود اتباع عراقی بدون روادید تا 12 آبان ماه مطابق با 24 صفر ادامه دارد و پس از آن با توجه به قانون مناطق آزاد ورود اتباع خارجی بخصوص اهالی استان بصره عراق به شهرهای آبادان و خرمشهر بدون روادید آزاد است.

مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری شهر خرمشهر قرار دارد.

به طور متوسط روزانه سه تا چهار هزار نفر از اتباع کشور عراق به شهرهای آبادان و خرمشهر سفر می کنند.

انتهای پیام/ د

ممنوعیت ورود اتباع عراقی بدون روادید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.