سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر و فراخوان چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی در یزد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت: علاقمندان شرکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی تا پایان آبان ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجید جوادیان زاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سازمان فرهنگ و ارشاد چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، سرپرستی‌های نشریات کثیر الانتشار، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی دارای مجوز و منطقه‌ای بین استان‌های یزد، کرمان، فارس و کرمان جنوب را با همکاری دستگاه‌ها نهاد‌های تخصصی و صنفی رسانه‌ای برگزارمی کند.

جوادیان زاده افزود: این جشنواره با هدف افزایش رقابت تاثیر گذار و رشد کیفی و محتوایی نشریات و به خصوص ارتباط مستمر بین نشریات محلی برگزار می شود.

وی ادامه داد از کلیه روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران نشریات محلی استان‌های یزد، کرمان، فارس  سرپرستی‌های نشریات سراسری و همچنین نمایندگان خبرگزاری‌های فعال در استان برای شرکت در این جشنواره دعوت می کنم.

در ادامه شریعتمداری دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در رشته‌های سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیر، طنز و بخش ویژه برگزار می شود.

دبیر جشنواره با اشاره به اینکه هر متقاضی می تواند حداکثر ۳ اثر در بخش‌های مجزا ارائه نماید افزود: آثار بخش ویژه نیز تنها در سه رشته سرمقاله، گزارش، یادداشت و مصاحبه قابل قبول است.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری سی ام آبان ماه سال جاری و زمان برگزاری جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

شریعت مداری دبیر جشنواره افزود: آثار ارسالی باید در فاصله زمانی اول فروردین ماه ۱۳۹۶ الی ۳۰/۸/۱۳۹۷ در یکی از نشریات محلی، سراسری و یا خبرگذاری‌های دارای مجوز درج شده باشد.

وی ادامه داد:علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه استان یزد در پورتان خانه مطبوعات از آخرین اخبار و اطلاعات اگاهی یابند.

انتهای پیام/ی

از پوستر و فراخوان چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی در یزد رونمایی شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.