سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح صورت حین رانندگی حادثه‌ساز شد!

راننده چینی که حین رانندگی قصد داشت صورتش را نیز اصلاح کند خود و مسافران اتوبوس را در معرض خطر مرگ قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از خطرات بالقوه ای که رانندگان را حین رانندگی تهدید می کند انجام کارهای دیگر حین رانندگی است. مانند صحبت کردن با تلفن همراه، غذا خوردن و یا مانند راننده بی خیال چینی و اصلاح صورتش حین رانندگی. این راننده با بی توجهی اش به قوانین موجب شد تا جانش و همچنین جان مسافران یک اتوبوس در معرض خطر جدی قرار بگیرد.

این راننده که مشغول اصلاح صورت خود حین رانندگی بود نمی دانست که جاده زیر پل هوایی که برای مسیر حرکت خود انتخاب کرده کاملا نامناسب است. اتوبوس که دارای 47 صندلی بود پس از رسیدن به پایین این پل هوایی ناگهان دچار حادثه شد و سقف اتوبوس از اتوبوس جدا شد. پایین بودن بیش از اندازه کف پل هوایی موجب شد تا به محض رسیدن اتوبوس به پایین پل، سقف آن جدا شود. در این حادثه که در منطقه "هوهوت" چین رخ داد بطور معجزه آسایی به هیچ یک از 47 مسافری که در داخل اتوبوس حضور داشتند آسیب جدی وارد نشد. پس از این حادثه دو مسافر که دچار جراحت خفیف شده بودند به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

در ویدئویی که منتشر شده است مسافران اتوبوس را در حالی که فاصله سر آنها با قسمت بتنی کف پل کاملا قابل مشاهده است و آنها با مرگ فاصله زیادی نداشتند نشان می دهد. در این ویدئو مسافران در حالی که دچار شوک شده اند در حال خروج از اتوبوس دیده می شوند.

در حالی که هنوز هویت راننده اتوبوس مشخص نشده است پلیس محلی چین از آغاز تحقیقات در مورد این حادثه خبر داده است.

گفتنی است؛ بنا به گزارشی که توسط دانشکده حقوق استنفورد واقع در کالیفرنیای آمریکا منتشر شده است بیشترین علل حوادث رانندگی در اثر خطای انسانی است که حدود 90 درصد آمار را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

بی توجهی به رانندگی راننده اتوبوس حادثه ساز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.