سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تمرینات آزاد و فرنگی کاران در فاصله 13 روز مانده تا رقابت های جهانی

آزادکاران و فرنگی کاران کشورمان در فاصله 13 روز تا رقابت های جهانی مجارستان روزهای پایانی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان امسال زودتر از مسابقات کشتی فرنگی روزهای 28 تا 30 مهرماه در مجارستان برگزار می شود.

آزادکاران که طبق برنامه ریزی صورت گرفته زودتر از فرنگی کاران راهی بوداپست می شوند تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در محل خانه کشتی عبداله موحد پشت سر می گذراند.

روزهای پایانی تمرینات بیشتر به تمرینات سرعتی، آنالیز حریفان و ... اختصاص دارد تا ملی پوشان کم کم آماده مبارزه با رقبای خود شوند.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان در حالی روزهای 28 تا 30 مهر ماه در بوداپست برگزار می شود که تیم ایران سال گذشته در مسابقات جهانی پاریس با کسب یک مدال طلای حسن یزدانی نهم شده بود.

همچنین فرنگی کاران کشورمان در این مرحله از تمرینات طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا روز 15 مهرماه در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران با برگزاری تمرینات متنوع دنبال می شود.

ملی پوشان مرحله پایانی تمرینات خود را پس از چند روز استراحت از دهه پایانی مهرماه تا زمان اعزام به مجارستان از سر می گیرند که آنالیز حریفان یکی از برنامه های اردونشینان است.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 3 تا 6 آبان ماه در بوداپست برگزار می شود که تیم ایران سال گذشته در مسابقات جهانی پاریس با کسب 3 مدال برنز سعید عبدولی، حسین نوری و محمدعلی گرایی به مقام سوم دنیا رسیده بود.


بیشتر بخوانید:

برنامه رقابت های جهانی کشتی 2018 اعلام شد

تدیف:به دنبال چند مدال طلا هستیم

احتمال رویارویی کشتی گیران ایران با قرعه نحس در رقابت های جهانی بوداپست

بنی تمیم:سیاست های مورد نظر نظام را دنبال می کنیم/روش های قبلی چاره ساز نیست


انتهای پیام/

آزادکاران زودتر از فرنگی کاران راهی محل برگزاری رقابت های جهانی می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.