سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوانگرایی در کشور نیازمند باور و اعتماد به جوانان است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مقاومت برای حضور جوانان در عرصه مدیریتی به این دلیل است که مسئولان حاضر به ترک سمت‌های خود نیستند.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌های رهبری مبنی بر جوانگرایی و مقاومت مسئولان در اجرای منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: جوانگرایی همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، نیازمند اعتماد و باور به جوانان است.

وی افزود: معتقدم اگر جوانان را نقطه ضعف بدانیم و بخواهیم کرسی‌ها را همیشه برای خودمان حفظ کنیم، باعث عدم گردش نیروی انسانی می‌شود، در نهایت هم جامعه توانمندی جوانان را باور نمی‌کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقاومت برخی مسئولان برای حضور جوانان در عرصه مدیریتی به این دلیل است که آنها عادت کرده‌اند همه امور را در خود ببینند و حاضر به ترک سمت های خود و مشاوره به جوانان نیستند و این موضوع باعث عدم گردش نیروی انسانی و محافظه کاری مفرد نظام می شود.

سروری با تاکید بر اینکه جامعه ما امروز نیاز به روحیه ریسک پذیری دارد، خاطرنشان کرد: نیروهای پیر عموما دچار محافظه کاری و کاهش ریسک پذیری در تصمیمات خود  هستند که  همین موضوع باعث تضعیف روحیه انقلابی در کشور می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: معتقدم  برخی برای جلوگیری از تزریق روحیه انقلابی در مدیریت کشور و ادامه روند محافظه کارانه مخالف حضور جوانان در عرصه مدیریت و تصمیم گیری کشور هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.