سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گلستان:

پیشرفت و توسعه در سایه امنیت ایجاد می شود

استاندار گلستان گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم حاصل زحمات بی وقفه جان برکفان ولایت، نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان امروز به مناسبت هفته ناجا در صبحگاه مشترک، ضمن ابراز رضایت از عملکرد پلیس استان گفت: پلیس با اقتدار و صلابت، احساس امنیت را در جامعه افزایش داده و اجازه خودنمایی به هنجار شکنان نمی‌دهد.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: مشکلات و تحریم همچون دفاع مقدس باعث وحدت و همدلی مردم و مسئولان شده و دشمنان هیچگاه به اهداف پلید خود نمی‌رسند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان نیز در این مراسم گفت: خدا را شاکریم در سایه مقام معظم رهبری، خادم مردم متدین هستیم و باید خدمت در این لباس مقدس را قدر بدانیم.

وی ضمن تقدیر از دلاور مردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: آن‌ها انتقام خون شهدای اهواز را گرفتند و این اقدام دلاور مردانه موجب تسلی خاطر خانواده شهدای گرانقدر شد و باردیگر اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

سردار جاویدان هفته ناجا را زمان مناسبی برای افزایش سرمایه‌های پلیس دانست وگفت: ارائه دستاورد‌ها و خدمات گروه پلیس در این هفته باعث جلب اعتماد و تعامل بیشتر مردم می‌شود.

وی در پایان گفت: پلیس حامی شهروندان قانونمند بوده و ازحقوق آن‌ها دفاع می‌کند و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/م
 

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با ارتش و سپاه

برچسب ها: نیرو انتظامی ، سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.