سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نفرات انتخابی هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان قم

نتایج هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از سوی هیئت اجرایی انتخابات اعلام شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛بنا بر اعلام هیات اجرایی انتخابات، بر اساس شمارش آراء نامزدهای هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که در روز پنجشنبه 12مهرماه برگزار شد در رشته عمران امین مقومی با کسب 779 رای، وحید معماریان با کسب 416 رای و مجید حاجی حسینی با کسب 395رای بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

در رشته برق محسن شیرمحمدی با کسب 517 رای و در رشته مکانیک کاوه نوری کوپائی با کسب 621 رای حائز اکثریت آرا شدند.

در رشته معماری جواد قربانی با 447 رای و در رشته شهرسازی امیرخسرو خودکار با 674 رای توانستند بیشترین رای را از مجموع آراء ماخوذه به خود اختصاص داده و به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه یابند.

در رشته نقشه برداری ناصر ناصرالاسلامی با کسب 482 رای و در رشته ترافیک حسن خانی با کسب 400رای به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه یافتند.

علی محمدی با کسب 341 رای به عنوان عضو علی البدل رشته عمران ، سید محمد علی سبحانی با کسب 289 رای به عنوان عضو علی البدل رشته نقشه برداری، حسن هاشم زاده با کسب 233 رای به عنوان عضو علی البدل رشته ترافیک، علیرضا کبیری اصل با کسب 279 رای به عنوان عضو علی البدل رشته برق، علی اصغر بهشتی با کسب 420 رای به عنوان عضو علی البدل رشته مکانیک، محمد رضا سامانی با کسب 400 رای به عنوان عضو علی البدل رشته معماری و امید بشارتی با کسب 125 رای به عنوان عضو علی البدل رشته شهرسازی انتخاب شدند.

هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در روز پنجشنبه 12 مهرماه در دو شعبه اخذ رای در قم برگزار شد که اعضای منتخب پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان قم بر عهده می گیرند.

انتهای پیام/ح

هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان قم انتخاب شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.