سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره ۲۰ میلیون متر مکعبی سد‌های همدان

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از ذخیره ۲۰ میلیون متر مکعبی آب پشت سد‌های اکباتان و آبشینه برای تامین آب آشامیدنی مردم همدان خبر داد.

منصور ستوده، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: هم اکنون ۱۷ میلیون و ۱۸۰ هزار متر مکعب آب در پشت سد اکباتان همدان  ذخیره داریم و هم اکنون هزار و ۱۶۰ لیتر برثانیه از آب ذخیره شده  این سد  برای تامین آب آشامیدنی مردم همدان برداشت می‌شود.

او گفت: هم اکنون ۵۱ درصد سد اکباتان و ۵۹ درصد سد آبشینه همدان با ۳ میلیون متر مکعب پر هستند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان  با بیان اینکه  ۳۸  میلیون و ۴۶۰ هزار متر مکعب آب پشت سد کلان ملایر ذخیره شده است افزود: هم اکنون تنها ۷۷۰ هزار لیتر در ثانیه از آب این سد برای بخش کشاورزی مصرف می‌شود و ۸۵ درصد از حجم مخزن آن پر است.

ستوده از ذخیره ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار متر مکعبی آب پشت سد سرابی تویسرکان خبر داد و گفت: از این سد هم تنها بخش کمی برای مصرف آشامیدنی برداشت می‌شود و ۷۹ درصد آن هم اکنون  پر است.

او  از ذخیره ۳ میلیون و ۸۱۰ متر مکعبی سد شنجور شهرستان درگزین و ۳ میلیون و ۶۴۰ متر مکعبی سد شیرین سو شهرستان کبودراهنگ هم خبر داد و گفت: ۷۳ درصد سد شنجور و ۸۳ درصد سد شیرین سو هم اکنون ذخیره آب دارند.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.