سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد:

بازی سنگینی را با برد به پایان رساندیم/ذهنیت برد است که پیروزی را به همراه می‌آورد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:بازی خوب و جانداری را از دو تیم شاهد بودیم و تیم ما مقداری تحت تاثیر تیم حریف بود و این موضوع باعث می‌شد تا تحت فشار قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری بعد از بازی با تیم فولاد خوزستان گفت:توپ را در نیمه دوم به خوبی توانستیم به گردش در بیاوریم و جریان بازی به شکلی شد که می‌خواستیم؛ پیروزی واقعا برایمان سخت بود، اما توانستیم به خوبی به بازی برگردیم.

وی افزود:خوشبختانه بعد از پنالتی اشتباه فولاد به بازی برگشتیم و بعد از گل تساوی گل سوم را هم به ثمر رساندیم؛ بازیکنانم نشان دادند ذهن قوی و خوبی دارند و این ذهنیت برد است که پیروزی را به همراه می‌آورد.

گل‌محمدی گفت: بازی سنگینی را با برد به پایان رساندیم؛ از همه هوادارانی که امشب سنگ تمام گذاشتند ممنونم، چون باعث خوشحالی است که این همه هوادار به ورزشگاه می‌آیند و از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی در خصوص داوری مسابقه افزود: اکبریان قضاوت خوبی داشت و به جز پنالتی اشتباه برای فولاد، در بقیه صحنه‌ها خوب کار کرد و به او خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: می‌ترسم روزی مشکلات حل شود، اما کار از کار گذشته باشد؛ مسئولین الان باید پای کار بیایند، الان باید پول تزریق شود؛ وقتی که دیگر کار از کار گذشته و روحیه برتری طلبی نمانده باشد و پول بیاید دیگر فایده‌ای ندارد.

وی در خصوص کارت‌های زرد و قرمز بازیکنانش افزود:هیجان بازی بالا بود، به اضافه اینکه پس از پنالتی اشتباهی که برای فولاد اعلام شد، فکر می‌کنم که ذهن بچه‌ها به هم ریخت و همین موضوع سبب شد تا کارت‌هایی بگیریم ؛ امیدوارم جز سعید صادقی که امشب اخراج شد، محروم دیگری نداشته‌باشیم.

گل‌محمدی در خصوص بازی بعدی تیمش در برابر فولاد گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بازی بعدی مقابل فولاد سخت‌تر و مهمتر از این بازی است.

سرمربی پدیده در خصوص عدم دعوت از بازیکنان پدیده به تیم ملی افزود: خوشحالم که کسی دعوت نشد؛ بازیکن نباید فکر کند، چون چند بازی خوب بوده به تیم ملی می‌رسد و بازیکن باید آنقدر به صورت مستمر خوب و قوی باشد که به تیم ملی دعوت شود.
 

تیم پدیده فوتبالی مدرن را به نمایش گذاشت

ایلی استان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر پدیده خراسان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم؛ به تیم پدیده هم باید بابت این شکل فوتبال تبریک بگویم؛ آن‌ها فوتبالی مدرن را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: به خاطر کمبود وقت بعد از مسائلی که داشتیم سخت بود که یازده نفر اصلی را برای این بازی بچینیم؛ در پدیده حداقل ۸ بازیکن هستند که ۲ سال است در کنار هم حضور دارند.

ایلی گفت: از هوادارن تیم عذر خواهی می‌کنم که با وجود طی مسافتی طولانی، نشد که خوشحال به خانه بازگردند و از بازیکنانم خواستم سر خود را بالا بگیرند.

وی تصریح کرد: ۲ هفته دیگر باید در چارچوب هفته نهم به مصاف پدیده برویم، امیدوارم در آن دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی رومانیایی تیم فوتبال فولاد گفت: باید از اشتباهات امروز درس بگیریم؛ نباید دوباره این اشتباهات را تکرار کنیم و
گل‌هایی که دریافت کردیم، صرفا به خاطر یکپارچگی پدیده بود، چون آن‌ها ۲ سال است که کنار هم بازی می‌کنند.

ایلی افزود: زمانی که ۲ بر ۱ جلو بودیم، موقعیت خوبی برای مریدی پیش آمد که با فاصله‌ای کم از کنار دروازه خارج شد؛ گاهی بدشانسی باعث می‌شود نتیجه نگیرید.

وی در خصوص انتقاد احتمالی هواداران خوزستانی فولاد و احتمال تکرار سرنوشت پورموسوی برای وی گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست؛ معتقدم کسانی که بازی ما را دیدند متوجه پیشرفت فولاد می‌شوند.

ایلی در خصوص غیبت سروش رفیعی در این دیدار تصریح کرد: سروش به خاطر درمان آسیب‌دیدگی تازه به تیم اضافه شده و باید منتظر باشیم که آمادگی کاملش را به دست بیاورد.

وی افزود: در حال حاضر مشکل تیم ما بودن یا نبودن رفیعی نیست؛ باید نحوه بازی تیم را ترمیم کنیم و از زمانی که آمده‌ام از مدیریت و هواداران خواستم که خیلی چیز‌ها را تغییر دهیم.
 
انتهای پیام//ف.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.