سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه اول کهگیلویه وبویراحمد در زمینه کاهش نزاع های دسته جمعی در کشور

فرمانده انتظامی  کهگیلویه وبویراحمدازرتبه اول کهگیلویه وبویراحمد در زمینه کاهش نزاع های دسته جمعی در کشور خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سردار انصاری فرمانده انتظامی  کهگیلویه وبویراحمدهمکاری، مشارکت و همراهی مردم در ایجاد امنیت در استان را ضروری دانست و گفت: امنیت زیربنای توسعه جامعه در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و بدون همکاری و پیشتیبانی مردمی این امر محقق نخواهد شد.

سردار انصاری با اشاره به اینکه پلیس حافظ جان، مال، امنیت و ناموس مردم است افزود: کارکنان نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشت و توقعی به صورت شبانه روزی در همه نقاط استان بستر جامعه را برای مخلان ناامن کرده و برای مردم آرامش و امنیت روحی و روانی فراهم می کنند.

وی از کسب رتبه اول استان در زمینه کاهش نزاع های دسته جمعی در کشور خبر داد و گفت : این مهم با فرهنگ سازی و همکاری مردم استان در دو سال متوالی بدست آمده است.

فرمانده انتظامی استان از کسب رتبه دوم کشوری در موضوع پیشگیری از وقوع جرم (سرقت ) خبر داد و گفت : از هفته ناجا در سال گذشته تا کنون بیش از 5 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی، محورهای برون استانی و در نقاط آلوده شهرها و روستاهای استان کشف و ضبط شد که این مقدار 21 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است .

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل ترانزیت قاچاق کالا از بنادر جنوب به مرکز کشور قرار دارد اضافه کرد: مقدار کالای قاچاق کشف شده ار هفته ناجا در سال گذشته تاکنون 27 درصد افزایش داشته و ارزش ریالی این کالاها 42 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/د

افزایش ۲۱ درصدی کشف مواد مخدر در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.