سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان در همه ی کلانتری های استان مشاور و مددکار اجتماعی در حال فعالیت است و بیش از 85 درصد پرونده ها منجر به سازش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امنیت پیش نیاز پیشرفت وتوسعه است گفت: مردم در حال حاضر بیشترین رضایتمندی را نسبت به امنیت دارند.
سردار آزادی با بیان اینکه استقرار نظم ،امنیت و آسایش عمومی اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی است افزود: در کل کشور 12 هزار و800 شهید و در استان 122 شهید در راه تامین امنیت تقدیم انقلاب اسلامی شده است .
فرمانده انتظامی استان اجرای طرح های نظامی وانتظامی را یاد آور شد و گفت: در ایام محرم امنیت مردم ودسته های عزاداری به خوبی برقرار شد.
سردار آزادی با اشاره به عملکرد پرسنل انتظامی در 6 ماهه اول امسال گفت: در همه ی کلانتری های استان مشاور و مددکار اجتماعی در حال فعالیت است و بیش از 85 درصد پرونده ها منجر به سازش شده است.
سخنران قبل از خطبه ها در زنجان با اعلام اینکه در استان جرایم خشن و سرقت مسلحانه وجود نداشته است افزود: کشفیات نیروی انتظامی در 6 ماهه اول امسال 13 درصد رشد دارد.
سردار آزادی به برنامه های هفته گرامیداشت نیروی انتظامی هم اشاره کرد و گفت: ارتقای امنیت و آرامش ونظم اولویت اصلی نیروی انتظامی در استان زنجان است.

انتهای پیام/ ج

ارتقای امنیت و آرامش توسط نیروی انتظامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.