سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

ملت ایران زیربار هیچ تفاهم نامه تحمیلی نمی‌رود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی زیربار هیچ قانون ، کنوانسیون و تفاهم نامه تحمیلی از سوی دیگر کشورها نرفته و نخواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، در خطبه های نماز جمعه با اشاره به برگزاری باشکوه و عظمت رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان در سراسر کشور ، گفت : این همایش نمایش اقتدار ملت ایران در سایه جوانان عاشورایی و روز ایجاد رعب و وحشت در دل کانون های ذلت و خفت دشمنان در داخل و خارج بود.

وی بیانات رهبر معظم انقلاب در همایش اقتدار عاشورایی را راهبردی برای مقابله با ترفندهای دشمنان دانست و افزود : بسیج در برهه های گوناگون و در شرایط مختلف خود را ثابت کرده و نشان داد برای جوانان شورآفرین ، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین بوده ، هست و خواهد بود.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی ، ضمن قدردانی از زحمات و از جان گذشتگی های این نیروی خدوم ، گفت : یکایک نیروهای کادر و وظیفه در پست های حساس ، نقش خود را در راه اجرای بهینه ماموریت خطیر حفظ و ارتقاء امنیت جامعه و مردم به نحو احسن ایفا کرده اند.

آیت الله فلاحتی ، باتاکید بر اینکه کنوانسیون های تحقیرآمیزی مثل اِِف اِی تی اِف هم همانند قانون ننگین کاپیتولاسیون هرگز در ایران اسلامی و برای این ملت غیور ، شهیدپرور و بابصیرت قابل پذیرش نیست افزود: مسوولان و نمایندگان منتخب مردم با درایت و برنامه ریزی درست ، قوانینی را در چارچوب اصول و ارزشهای ایران اسلامی و نظام مردم سالار آن تدوین و تبیین می کنند تا خفت و درماندگی هم در آن دیده نشود.

وی همچنین هوشیاری نمایندگان ایران در مجامع بین المللی را تحسین برانگیز خواند و گفت : در میدانی دیگر و این بار در دادگاه بین المللی لاهه نمایندگان ایران با اسناد و مدارک متقن و مستدل در به انزوا کشاندن دولت مردان امریکا گام محکم دیگری برداشتند.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.