سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زراعت کار در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خبری از افزایش 10 درصدی نرخ نان در تهران نیست

یک مقام مسئول گفت:اگرچه رئیس جمهور با افزایش 10 درصدی نرخ نان در برخی استان ها موافقت کرده ،اما تا کنون اتفاقی در تهران نیفتاده است.

قاسم زارعت کار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با انتقاد از ثبات نرخ نان طی سال های اخیر اظهار کرد: با وجود افزایش هزینه های تولید از جمله حقوق کارگری، بیمه،آب، برق،گاز و... نرخ نان از سال 93 تا کنون تغییری نداشته است.

به گفته وی روزانه نانوایان متعددی به اتحادیه مراجعه می کنند و خواستار افزایش قیمت نان هستند چرا که می گویند با قیمت های فعلی دیگر قادر به ادامه تولید نخواهند بود.

زراعت کار ادامه داد: سال گذشته بنابر مصوبه ستاد تنظیم بازار ،قیمت نان 15 درصد افزایش یافت که مجددا پس از چند روز بنا به دستور رئیس جمهور تا بررسی قیمت تمام شده به نرخ قبل بازگشت که متاسفانه بعد از گذشت ده ماه هنوز نرخ نان تغییری نکرده است.


بیشتر بخوانید: کیفیت نان کاهش یافت/ خبری از یکسان سازی نرخ آرد و نان نیست


این مقام مسئول از افزایش ده درصدی نرخ نان در برخی استان ها خبر داد و گفت: اگرچه طی چند روز گذشته معاون وزیر صنعت از موافقت رئیس جمهور  با افزایش 10 درصدی نرخ نان در برخی استان ها خبر داد، اماتا کنون اتفاقی در تهران نیفتاده و نرخ های قبلی جاری است.

وی از افزایش قیمت نان کنجد دار خبر داد و افزود: با توجه به افزایش قیمت کنجد، نان کنجد دار بنا به درخواست مشتری پخته می شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا کیفیت نان تولیدی روز به روز در حال کاهش است، تصریح کرد: کیفیت نان به آرد و گندم مربوط می شود از این رو اختلاط نامناسب گندم های تولیدی با یکدیگر و همچنین عدم توزیع گندم درجه یک به استان تهران، دلیل اصلی این امر به شمار می رود.

انتهای پیام/

کیفیت نان به آرد و گندم باز می گردد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.