سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان ولایتمدار با در دست گرفتن فضای مجازی مطالب سازنده را انتقال دهند

امام جمعه شهرستان انار گفت: جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار با در دست گرفتن رسانه‌ها و فضای مجازی مطالب خوب و سازنده را به جوانان انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به بیانات حکیمانه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقش موثر و بی بدیل جوانان اشاره فرموده و تأکید کردندکه جوانان راه حل مشکلات کشور هستند.

امام جمعه شهرستان انار افزود:بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست‌ناپذیری ملت ایران، سه واقعیت انکارناپذیر است که به برکت اسلام عزیز و ملت بزرگ ایران به وجود آمده است .

حجت الاسلام منتظری افزود:روشنفکر نماهای راحت طلب و منافق که دشمنی آمریکا را انکار کرده و برای ملت ایران نسخه تسلیم می نویسند خواسته یا ناخواسته در جهت منافع دشمنان بر علیه ملت ایران حرکت می‌کنند .

وی به نقش مهم و اثرگذار رسانه های گروهی اشاره کرد و گفت :همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ابزار رسانه ای به دست دشمن باشد از سلاح شیمیایی خطرناک تر است.

وی افزود:رسانه های گروهی ، فضاهای مجازی و سایت ها وکانال هایی که در جهت منافع دشمنان قدم بر می دارند ، می خواهند به شیوه های گوناگون بر افکار عمومی، سبک زندگی مردم ، حجاب و پوشش و لباس و سوق دادن مردم به ویژه دختران و پسران به سمت برنامه های خلاف شرع اثر گذارده ودین و ایمان آنها را از بین ببرند .

حجت الاسلام منتظری افزود :جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار باید از فرصت های به دست آمده در فضای مجازی استفاده کرده و با تهاجم بی رحمانه سایت های ضد انقلاب مقابله و مبارزه نموده و با در دست گرفتن رسانه‌ها و فضای مجازی مطالب خوب و سازنده را به جوانان انتقال دهند.
امام جمعه شهرستان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود :نیروی شجاع و مقتدر انتظامی تا به حال بارشادت مردی ها و دلاوریهای سرداران خود ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی و کشور ایران نموده است .

وی افزود:نیروی انتظامی توانمند و مقتدر مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام منتظری به سالروز هجرت حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی از عراق به پاریس اشاره کرد و گفت :حضرت امام خمینی ۱۳ سال در عراق بودند و رژیم بعث به دلیل رابطه حسنه با رژیم طاغوت نتوانست حضور امام را در عراق تحمل کند لذا امام را دعوت به سکوت کرد ولی امام خمینی را نپذیرفتند .

وی افزود :حضرت امام رضوان الله علیه از عراق به کویت و سرانجام به پاریس مهاجرت کرده و از آنجا نهضت انقلابی ملت ایران را هدایت و صدای انقلاب اسلامی را به جهانیان ابلاغ فرمود.

حجت الاسلام منتظری خطبه اول نماز جمعه را به سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام اختصاص داده پیرامون زندگی آن حضرت افزود:امام سجاد علیه السلام در مدت ۳۵ سال دوران امامتش کارهای مهمی از جمله تبیین قیام عاشورا در سرزمین کربلا را انجام داد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.