سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله اعرافی در یادواره شهدای روحانی انار و رفسنجان:

ضرورت امروز مقاومت در همه عرصه ها است

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت:ضرورت امروز و راه آینده،استواری در مسیر انقلاب و مقاومت در همه عرصه ها است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله اعرافی،مدیر حوزه های علمیه کشور در نخستین یادواره 24 شهید روحانی رفسنجان و انار کرمان که با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مسئولان و شخصیتهای فرهنگی و مذهبی قم و کرمان در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی قم برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و با تجلیل از مقام شهدا به ویژه شهدای روحانیت آنان را افتخار جامعه توصیف کرد.

وی نشر معارف اهل بیت و اسلام ناب در سراسر جهان را یکی از نتایج بزرگ انقلاب اسلامی و خون شهدا دانست و تاکید کرد: ضرورت امروز و راه آینده ، استواری در مسیر انقلاب اسلامی و روحیه مقاومت در همه عرصه هاست و این خط باید دنبال شود.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد:روح انقلاب اسلامی و گفتمان امام و شهدا و روحیه مقاومت در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی، اجتماعی و علمی همچون نخ تسبیحی است که بخشهای جامعه را قوام می بخشد و با آن همه چیز قابل حل است و همه مردم و مسئولان باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشند .

آیت الله اعرافی تاکید کرد:خط انقلاب عامل قوام نظام اسلامی و حلال مشکلات امروز کشور است که همه مردم و مسئولان باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مصونیت و ولایت مداری را رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی و ملت ایران در دفاع مقدس و نیاز امروز کشور در مقابله با هجمه های سیاسی و اقتصادی دشمن برشمرد.

در پایان این مراسم که با حضور پیکر پاک یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس هم مزین شد با اهدا لوح سپاس خانواده معظم شهدای روحانی شهرهای رفسنجان و انار کرمان تکریم شدند.

انتهای پیام/ش

برگزاری یادواره شهدای روحانی انار و رفسنجان در قم

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.