سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار ضعیف استقلال خوزستان/ ۲ بازی و دریافت یازده گل

تیم فوتبال استقلال خوزستان در ۲ بازی گذشته در لیگ و جام حذفی ۱۱ گل دریافت کرده و آمار ضعیفی در بخش دفاعی ثبت کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و درحالی که با ۲ گل مظاهری و ایمان مبعلی پیش بود، اما داور مسابقه در ۳ دقیقه ۲ پنالتی برای شاگردان سرجیو در تیم صنعت نفت اعلام کرد که اولی را فرزین گروسیان، دروازه بان استقلال خوزستان با واکنش زیبا گرفت و دومین پنالتی را طالب ریکانی وارد دروازه آبی پوشان کرد. البته این پایان نیمه اول نبود و رضا جبیره، مهاجم جوان زردپوشان روی پاس کرار جاسم گل دوم و تساوی تیمش را زد تا نیمه نخست با نتیجه ۲ - ۲ خاتمه یابد.

در نیمه دوم هم صنعت نفت آبادان ۳ گل دیگر به ثمر رساند تا همچنان آمار ضعیف خط دفاعی استقلال خوزستان ادامه داشته باشد. شاگردان داریوش یزدی در استقلال خوزستان هم در چارچوب هفته هشتم مقابل تراکتورسازی تبریز قرار گرفتند تا آمار ضعیف دریافت ۱۱ گل در ۲ بازی را به ثبت برسانند.

در استقلال خوزستان مدافعان با تجربه‌ای مانند احمد آل نعمه، وحید حمدی نژاد و ... و همچنین جوان‌هایی همچون مصطفی کیانی، مهرداد پور ابوالقاسم، ساسان شیرمردی و ... حضور دارند و به جز دیدار با شاگردان محمد تقوی در تراکتورسازی در لیگ برتر ۶ گل دریافت کرده اند که میانگین یک گل در هر مسابقه است.

البته آبی پوشان با هزینه کمی تیم خود را در لیگ هجدهم آماده کردند و در صدد هستند تا در نیم فصل نقاط ضعف شان را برطرف کنند.

پس از دریافت ۵ گل از صنعت نفت آبادان و حذف از رقابت‌های جام حذفی، داریوش یزدی بیان کرد که نمی‌دانم چرا برای دربی جنوب از داوری استفاده کنند که یک بازی هم در لیگ برتر قضاوت نکرده و امروز برای اولین بار بود که بازی ۲ تیم لیگ برتری را داوری می‌کرد. او متولد اندیمشک است و مدیرعامل نفت آبادان هم در آنجا متولد شده است، مگر می‌شود فدراسیون فوتبال این موضوع را نداند، اما داریوش یزدی بداند؟!

او افزود: دربی بسیار حساس بود و باید از یک داور باتجربه استفاده می‌شد و امروز وقتی ۲ بر صفر از حریف جلو بودیم، داور یک پنالتی به اشتباه برای حریف اعلام کرد که همان اشتباه تمرکز بازیکنان من را بر هم زد و در واقع آن پنالتی آب سردی بود روی بازیکنان ما که باز هم برای حریف در ادامه پنالتی گرفته شد. داور حتی می‌توانست یک پنالتی هم برای ما اعلام کند که این کار را هم نکرد.


بیشتر بخوانید:جام حذفی /صعود نفت آبادان به یک‌چهارم با کامبک طوفانی در شهرآورد خوزستان

داماش گیلان به یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد

ویسی فردا با خونه به خونه قرارداد می‌بندد


انتهای پیام/

آمار ضعیف استقلال خوزستان در بخش دفاعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.