سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج رسمی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان‌غربی اعلام شد

نتایج هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان غربی اعلام شد و با رای مهندسین عضو نظام اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

علی قابچلو رئیس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اشاره به تعداد آرای اخذ شده در این انتخابات گفت: در ۱۴ حوزه اخذ رای ۳ هزار و ۹۵۸ رای وارد صندوق شد، که مشارکتی ۲۳.۶۷ درصدی از سوی اعضای نظام مهندسی را شامل می شود.

وی با اشاره به اعضای انتخاب شده در رشته عمران افزود: در این رشته ،جعفر هاشم‌زاده ۱۳۹۷ رای، امیرحسین مرادزاده ۱۳۱۲ رای، بهرنگ دیلمقانیان ۱۲۱۵ رای، فاروق شعفی ۱۰۰۵ رای، یزدانشیر آذری کیا 955 رای را کسب کردند و  مهران کنار سرکانی با ۹۰۱ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

قابچلو با اشاره به اعضای انتخاب شده در رشته نقشه برداری گفت:در این رشته نیز رحیم نجاتی اسلاملو با ۱۵۸۵ رای به عنوان عضور اصلی و  رضا امیدبخش با  ۱۵۵۵ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد:در رشته ترافیک  حمید شیرمحمدی با ۱۹۵۴ رای به عنوان عضو اصلی و  مرتضی محمدحسین زاده با ۸۱۹ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

رئیس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی با اشاره به اعضای انتخاب در رشته تاسیسات برقی و مکانیکی گفت:در رشته تاسیسات برقی احمد وطنی با ۲۰۵۵ رای و عبدالله امراللهی با ۱۵۲۶ رای به عنوان عضو اصلی و  ابوالفضل شیخ محمدی دیزجی با ۱۰۱۲ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد:در رشته تاسیسات مکانیکی نیز  حسن زهی سعادت با ۱۵۰۴ رای به عنوان عضو اصلی و  آرمان کریمی با ۱۱۲۲ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

قابچلو با اشاره به اعضای انتخاب شده در رشته معماری گفت: رحیم ارادتی با ۱۴۰۵ رای و رسول خراسانی عربلوی یکان با ۱۲۵۴ رای به عنوان اعضای اصلی و  مهدی شجاع دل با  ۱۰۳۵ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/م

انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.