سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی به دنبال توقف فعالیت آنروا در قدس اشغالی

یک مقام صهیونیست، آژانس سازمان ملل در امور آوارگان فلسطینی (آنروا) را به فعالیت غیرقانونی و ترویج اقدامات تحریک‌آمیز علیه اسرائیل متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، شهردار صهیونیست قدس اشغالی روز پنجشنبه اعلام کرد برنامه دارد تا فعالیت آژانس سازمان ملل در امور آوارگان فلسطینی (آنروا) را در این شهر متوقف کند. وی این آژانس سازمان ملل را به فعالیت غیرقانونی و ترویج اقدامات تحریک آمیز علیه اسرائیل متهم کرد.

نیر برکات در ادامه افزود: مدارس، کلینیک‌ها و مراکز ورزشی در کنار دیگر مراکز تحت کنترل آنروا در شرق قدس اشغالی تحت کنترل اسرائیل در می‌آیند. شهرداری اسرائیل در قدس اشغالی جدول زمانی مشخصی برای این موضوع اعلام نکرده، اما گفته است مدارسی که هزار و ۸۰۰ دانش آموز دارند تا پایان سال تحصیلی کنونی بسته خواهند شد. این مقام اسرائیلی در ادامه با اشاره به تصمیم آمریکا به قطع کمک ۳۰۰ میلیون دلار به آنروا گفت: این اقدام منجر به این برنامه ریزی شده است.

برکات در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه مدارس و کلینیک‌ها بدون مجوز رژیم صهیونیستی غیرقانونی هستند، مدعی شد: تصمیم آمریکا فرصتی نادر برای جایگزینی خدمات آنروا با خدمات شهرداری قدس فراهم کرده است. طبق اعلام شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی این برنامه با کابینه اسرائیل هماهنگ شده است.

آژانس آنروا واکنش فوری به این موضوع نداشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.