سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۵۵۰۰ مستمری زلزله‌زدگان برقرار شده است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تحت پوشش قرار گرفتن تمامی آسیب دیدگان زلزله سرپل ذهاب خبر داد.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه امید قادری       مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  در افتتاحیه بزرگترین مجتمع توانبخشی غرب کشور در سرپل‌ذهاب گفت :این مرکز علاوه بر ارائه خدمت به یک هزار و ۹۰۰ معلول شهرستان سرپل ذهاب با تعرفه دولتی به مردم عادی نیز خدمت رسانی می کند.

وی به مداخلات روانی اجتماعی بهزیستی  با حضور ۱۰۶ روانشناس در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: در جریان زلزله برای نخستین بار توانستیم یک پروتکل روانی اجتماعی را برای اولین بار در کشور ارائه کنیم..

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه استقرار پنج اورژانس اجتماعی و سه مرکز توانپزشکی در شهرستان‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی آسیب‌دیدگان ناشی از زلزله تحت پوشش قرار گرفتند.

قادری با بیان اینکه بیش از ۵۵۰۰ مستمری زلزله‌زدگان برقرار شده است، گفت: ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان در روستاها دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۷۰۰ واحد تکمیل شده است و ۱۱ مهدکودک نیز در حال ساخت است.

وی با تصریح اینکه شهریه ۱۲۰۰ نونهال زلزله‌زده در سال گذشته و امسال رایگان شد گفت: ۶ مرکز توانبخشی در مناطق زلزله‌زده درحال احداث است که این مرکز اولین و بزرگترین این مراکز است.

 

انتهای پیام/ز

شهریه ۱۲۰۰ نونهال زلزله‌زده در سال گذشته و امسال رایگان شد

برچسب ها: زلزله ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.