سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کشفیات موادمخدر و سوخت در مرزهای استان اردبیل

فرمانده مرزبانی استان اردبیل از افزایش 3.5 برابری کشفیات موادمخدر و همچنین افزایش 76 درصدی کشفیات سوخت در مرزهای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هوشنگ حسینی   فرمانده مرزبانی استان اردبیل   عصر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل گفت: با تلاش نیروهای مرزبانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات مواد مخدر در مرزهای اردبیل 3.5 برابر افزایش یافته و در حال حاضر تدابیر ویژه‌ای در مرزهای استان اردبیل اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که کشفیات سوخت نیز در مرزهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نیمه نخست امسال 76 درصد افزایش یافته است افزود: در حوزه مهار احشام نیز 96 درصد افزایش داشته‌ایم.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرز استان از امن‌ترین نقاط کشور است و در حال حاضر امنیت خوبی در مرزهای استان حاکم است و در حال حاضر مرزبانان برای تامین امنیت کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: تعامل خوبی با طرف آذربایجان وجود دارد و ملاقات‌هایی نیز انجام یافته و روابط خوبی بین طرف ایران و آذربایجان وجود دارد.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: برنامه‌های مختلفی توسط مرزبانی استان اجرا می‌شود که مهم ترین این برنامه‌ها تجلیل از خانواه‌های شهدا و مرزداران، رژه موتوری، پیاده‌روی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی است.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی پروژه‌های مرزبانی استان به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی‌اش آغاز می‌شود که در شهرستان‌های پارس‌آباد، گرمی و بیله‌سوار برخی پروژه‌های عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی از برپایی نمایشگاه سیار در مدارس استان ویژه مرزبانی به مناسبت هفته ناجا خبر داد و اظهار کرد: از یک هزار و 400 کارکنان مرزبانی استان تجلیل و قدردانی شد.

وی از تعامل خوب مرزبانان با مرزنشینان خبر داد و افزود: در این زمینه روابط خوبی وجود دارد که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/س

افزایش کشفیات مواد مخدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.