سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

تجمع بسیجیان نشانه اقتدار ملت ایران است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه همایش بسیجیان تنها گوشه‌ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است گفت: پیام تجمع امروز بسیجیان ایستادگی، اقتدار و عظمت ملت ایران و مقابله با توطئه‌های استکبار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری همایش عاشورائیان گفت: امروز در شهر کرمان همزمان با سراسر کشور این همایش برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز به صورت همزمان در سراسر کشور ۷۰۰ هزار بسیجی در مراکز استان‌ها حضور پیدا می‌کنند افزود: این همایش با حضور ۱۰۰ هزار نفر از بسیجیان در استادیوم آزادی و با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در مرکز استان کرمان ۳۰ هزار نفر از بسیجیان از مجموعه دو ناحیه حضرت رسول (ص) و حضرت امیرالمونین (ع) و مجموعه نیرو‌های اقشار، محلات و متخصصین در رده‌ها محلات و اقشار حضور دارند.

وی بیان کرد: پیام تجمع امروز بسیجیان ایستادگی، اقتدار و عظمت ملت ایران و مقابله با توطئه‌های استکبار که در راس آن آمریکا، اسرائیل و دولت‌های مرتجع منطقه است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اجتماع عظیم و باشکوه نیرو‌های بسیجی در این روز گفت: این میزان نیرو تنها بخشی از نیرو‌های بسیجی ما در استان کرمان بود.

وی تعداد نیرو‌های حاضر در این همایش را یک چهلم نیرو‌های بسیجی استان دانست و عنوان کرد: هر زمان که مقام معظم رهبری امر بفرمایند تمامی نیرو‌ها به صحنه می‌آیند و تکلیف و وظیفه خود عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار داریم گفت: انقلاب ما در تمامی این سال‌ها توفیقات و دستاورد‌های زیادی در عرصه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیتی، عمرانی، روابط بین‌الملل و... داشته است.

وی حرکت‌های نظام در منطقه غرب آسیا را از دیگر دستاورد‌های جمهوری اسلامی دانست و افزود: خدمات و دستاورد‌های انقلاب و نظام بادی برای مردم ما تبیین شده و باید قدردان اسلام، نظام، انقلاب، ولایت و مردم باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع تسنیم

همایش عاشوراییان در کرمان برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.