سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی در آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی خبر داد.

سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  گفت: در سال گذشته در سطح استان ۲۹۷ نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند که این آمار در نیمه نخست سالجاری با ۷ درصد کاهش به ۲۷۶ نفر رسید.

سردار اصلانی افزود: تصادفات جرحی و خسارتی نیز در نیمه نخست سال جاری هر کدام ۵ درصد افزایش دارد که تعداد مجروحین ۸ هزار و ۴۰۲ نفر است.

وی اظهار کرد: امسال با تلاش پایانه ها، شهرداری و راه داری‌ها ۴۹ نقطه حادثه خیز و پر خطر در راه‌های مواصلاتی استان رفع شد که علارقم تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۷۰ ال ۸۰ نقطه حادثه خیز نیز در استان وجود دارد که باید رفع شوند.

سردار اصلانی از توقیف ۱۵ هزار و ۲۶۱ خودرو و ۳ هزار و ۲۳۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف در استان خبر داد که به دلیل نداشتن مدارک شناسایی، بیمه و عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی توقیف شده اند و یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۴۱ نفر راننده نیز توسط پلیس راهنمایی رانندگی و پلیس راه برخورد قانونی و اعمال جریمه شده اند.

همچنین به گفته فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در نیمه نخست سالجاری برای ۶۳ هزار و ۱۰۱ نفر هم گواهینامه رانندگی صادر شده است که نسبت به سال گذشته میزان صدور گواهینامه ۲۰ درصد کاهش داشت.

 

انتهای پیام/ی

 

کاهش تصادفات

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.