سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن در برابر قدرت نظامی ایران، آشفته و ناتوان است

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: دشمن در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی، آشفته، عاجز و ناتوان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری صبح امروز پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: استکبار جهانی، جرأت نفوذ و حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد و بنابراین، درصدد تضعیف روحیه انقلابی ملت از طریق جنگ روانی و اقتصادی است.

وی افزود: دشمن از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، تحریم‌های مختلفی را علیه ایران وضع کرد اما جمهوری اسلامی، امروز مقتدرتر و با ثبات‌تر از گذشته می‎باشد.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: اکنون دشمن در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی، بسیار آشفته، عاجز و ناتوان است.

صفاری، ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از نخبگان علمی، مذهبی و نیرو‌های کارآمد انقلابی در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی را نشان از واهمه استکبار و استعمار از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دانست.

وی، ولایتمداری امت اسلامی ایران را رمز پیروزی و سربلندی جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی هنوز به ارزش‌ها و اعتقادات عاشورایی و مکتبی ملت غیور ایران پی نبرده است.

گفتنی است: صبح امروز پنج‎شنبه ۱۲ مهر ۹۷ و همزمان با سراسر کشور، اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی، گردان‌های بیت‌المقدس بسیج و اقشار مختلف مردم در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ف

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)

برچسب ها: رزمایش ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.