سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جاری از درآمد دولت صورت گرفت:

اختصاص ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از درآمدهاسی دولت به این استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی شامگاه پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ در شورای اداری شهرستان بروجن با بیان اینکه ۳۰ درصد درآمد دولت، در قالب بودجه استانی توزیع می‌شود افزود: بخش دیگری از این درآمد‌ها را مجلس شورای اسلامی برای پروژه‌های ملی و قسمتی را وزارتخانه‌ها برای توزیع در استان‌ها تخصیص می‌دهند.

وی اظهار داشت: امسال پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از این بودجه در قالب ۱۳ فصل به چهارمحال و بختیاری ابلاغ و توزیع شد که سهم شهرستان بروجن ۷۶۰ میلیارد ریال بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توزیع می‌شود.

عباسی همچنین با بیان ضرورت تسریع در تکمیل و بهره برداری کامل از جاده چهار خطه شهرکرد به بروجن گفت: زیرسازی محل‌های بدون معارض در ۱۲ کیلومتر باقیمانده از این محور ارتباطی با کمک شورا‌های اسلامی و مسئولان محلی آغاز شود.

وی همچنین از بررسی راهکار‌های عملی و قانونی تأمین نیاز‌های پروژه ۲۳۹ تختخوابی بیمارستان بروجن و تحویل موقت آن به دانشگاه علوم پزشکی در نشست با مسئولان اجرایی استان خبر داد.

عباسی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی برای تحویل شهرک الهیه به شهرداری بروجن توافقاتی داشته است که باید در اجرای آن تسریع شود.

عباسی با بیان ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های دولتی، نیمه دولتی و بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست: پیگیر جذب اعتبارات از طریق مسئولان استانی و ملی در این زمینه باشند.

بروجن با ۱۲۲ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

نشست شورای اداری شهرستان بروجن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.