سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجیلو: قائدی اعتراضی به تعویضش نداشت/ لیاقت هوادارن استقلال را نداریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره حرکت قائدی بعد از تعویض مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: او اعتراضی به تعویضش نداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با رادیو درباره شرایط تیم استقلال گفت: خوشبختانه شرایط روحی خوبی داریم. برای جام ‌حذفی گرفتار عواقب نتیجه نگرفتن ها شده ایم . ما سعی می‌ کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. وقتی که گل زدیم فکر کردم لیگ و جام‌حذفی را بردیم. باید زودتر از این‌ها به برد می‌رسیدیم. خوشحالم که از این تنگنا خارج شدیم و استرس بازیکنان  کم شد. بازیکنان در تمرینی هم که دیروز داشتیم شاداب‌تر بودند.

او افزود: چند مصدوم داشتیم که نیومایر، روزبه چشمی و خسرو حیدری هستند اما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای بازیکنان مصدوم را پر کنند.امیدوارم بتوانیم نفت را در لیگ برتر ببریم و کمی از ناراحتی هواداران کم کنیم. ما با این که در خانه حریف هستیم اما احتیاج بیشتری به این سه امتیاز داریم. این سه امتیاز برای ادامه حیات فوتبال‌ استقلال است و راه‌ را آسان می‌کند.

حاجیلو  درباره واکنش مهدی قائدی پس از تعویض در بازی نفت مسجد سلیمان و پرتاب بطری آب تصریح کرد: قائدی کار خاصی در آن بازی انجام نداد. اگر این کار را کرده بود، مستقیم به تهران برمی‌گشت. من از این که به استقلال آمدم خیلی خوشحالم اما چیزی که من را اذیت می‌کند این است که بازی بازیکنان با خلق من یکی نیست. من قبلا راجع به قائدی گفتم که مدیرعامل باید حواسش به قائدی باشد تا مجاهد خذیراوی نشود. نباید بازیکن جوانی که وارد استقلال می‌شود را بزرگ کنیم. آن‌ها وقتی حمایت هواداران را می‌بینند، ظرفیت این دیده شدن را ندارند. نوع تربیت بازیکنانی که از ۱۲ سالگی در استقلال بودند با بازیکنانی که به تازگی به استقلال آمدند فرق می‌کند. آیا این بازیکن تا حالا یک بار در عمرش کتاب خوانده است؟ البته منظور من قائدی نیست و از روزی که آمده منظم بوده است.

 

 

او بیان کرد: زمانی که قائدی به بازی می‌آید تیم رو به جلو بازی می کند اما دلیل نمی‌شود که بازیکنی که خوب بازی می‌کند، هر کاری که بخواهد انجام دهد. استقلال برای مردم است و اگر بازیکنی را بزرگ می‌کنند، از شما مسوولیت بیشتری می‌خواهند و باید الگوی جوانان شوند. تعویض او در بازی نفت مسجد سلیمان به خاطر اخراج وریا بود ولی بعد از تعویض من حرکت اشتباهی از او ندیدم و اگر حرکتی صورت گرفته مربوط به گذشته است.

سرپرست استقلال عنوان کرد: قلبا می‌گویم که هیچ کدام‌ از ما در مجموعه استقلال لیاقت این هواداران را نداریم. وقتی گریه‌های هواداران را می‌بینم، مانده‌ام که چطور نمی‌توان این میزان عشق به استقلال را درک کنیم. من نمی‌خواهم از این مدیرعامل حمایت کنم ولی از وقتی آمده به گذشته کاری نداشته است. همه در باشگاه در حال فعالیت هستند.

او اضافه کرد: شما دیدید که پرسپولیس مقابل السد قطر  با قلبش بازی کرد. باید در استقلال تصمیم عاجل بگیریم و با جان و دل کار کنیم. چطور در گذشته کسانی که مسوولیت داشتند و پدر استقلال را درآوردند، راحت زندگی می‌کنند. من نمی‌توانم اسم ببرم اما همه می‌دانند موضوع چیست. مگر می‌شود که تیامی که ۲۰ هزار دلار می‌خواهد، به جای او با گرو که یک هزارم تیام هم نیست، قرارداد ببندیم.

 

حاجیلو خاطر نشان کرد: فتحی از استقلالی‌های قدیمی است و همه کسانی که تا به حال آمدند برای دستمزد بازیکنان دلسوزی می کنند. مردم فوتبال را می‌فهمند و بازیکن باید با قلب خود بازی کند. مردم می‌فهمند که ما با قلب بازی می‌کنیم یا برای رفع مسوولیت این کار را می‌کنیم. آدم‌هایی که در گذشته بودند، فقط برای کسب و کار، فعالیت کردند و الان راحت در گوشه‌ای نشستند. پارسال به بازیکنی که برای تست پزشکی آمده، معرفی‌نامه‌ای شبیه قرارداد دادند و الان باید استقلال به او خسارت بدهد. آن‌ها کارهایشان را کردند و الان می‌گویند نگاه کنید که نفر بعدی چه کار می‌کند. نفر بعدی با یک خرابه چه کار می‌تواند بکند. باید جواب مردم را بدهیم. مطمئن باشید در آینده بازی متفاوتی از تیم شفر خواهید دید.


بیشتر بخوانید:

برنامه تمرینى استقلال در اهواز

حضور جبارى روى نيمكت استقلال تکذیب شد

روح‌الله باقری: فضای جام حذفی با لیگ متفاوت است


انتهای پیام/

اظهارات حاجیلو درباره استقلال

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.