سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو سابق ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ:

عربستان گزینه‌ای جز کاهش دادن بهای نفت یا پرداخت پول به آمریکا ندارد

عضو سابق ستاد تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ تاکید کرد عربستان گزینه‌ای جز کاهش دادن بهای نفت یا پرداخت پول به آمریکا ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، جان فردریکس، عضو سابق ستاد تبلیغات انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد عربستان سعودی گزینه‌ای جز کاهش دادن بهای نفت یا پرداخت پول به آمریکا ندارد.

جان فردریکس در مصاحبه با این شبکه گفت: دونالد ترامپ از عربستان می خواهد پاسخ سریع بدهد و بهای نفت را کاهش دهد یا در برابر حمایت از این کشور، پول پرداخت کند.

فردریکس افزود: مشکل عربستان آن است که باید شش سال دیگر با ترامپ تعامل داشته باشد. زیرا بدون شک، ترامپ بار دیگر انتخاب خواهد شد. به همین علت سعودی‌ها باید درباره سیاست حمایت، با او به توافقی دست پیدا کنند. زیرا ترامپ عربستان را کشور ثروتمند و مرفهی می داند. سعودی‌ها در حالی که بهای سوخت خودروها را افزایش می دهند، باید در عوض، هزینه حمایت از خود را پرداخت کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در اظهاراتی غیردیپلماتیک و تحقیرآمیز درباره عربستان سعودی، متحد نزدیک این کشور، گفت به سلمان پادشاه عربستان هشدار داده است بدون حمایت ارتش آمریکا "دو هفته" هم در قدرت باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م
۱۵:۰۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۷
ترامپ با عربستان چیکارا می کنند .مرگ بر ترامپ و السعود