سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغات موثرترین راه برای افزایش گردشگر در استان کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: گردشگران می‌توانند فرصت‌های زیادی را برای رشد گردشگری در کشور فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: خاطرات و تجربیات و تبلیغات موثر گردشگران می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های شغلی و درآمدی شود. تحولات دیجیتالی به عنوان یکی از مولفه‌های رونق بخشی به حوزه گردشگری است.

وی افزود: جهانگردی را می‌توان نیروی محرک توسعه اقتصادی در تمام کشور‌ها دانست چراکه هیچ کشوری فاقد زمینه برای توسعه جهانگردی نیست و همگی به گونه‌ای جذابیت‌هایی برای گردشگران دارند.

فرخی با تاکید بر این امر که فعالان صنعت گردشگری باید اقدامات خود را در شیوه‌های فروش و تبلیغات همپای تحولات دیجیتال به روز کنند تصریح کرد: در صنعت گردشگری کسانی موفق هستند که بتوانند از فناوری اطلاعات به بهترین شکل ممکن در توسعه کسب و کار خود استفاده کنند چرا که تنها با سنتی عمل کردن نمی‌توانند جای رقابت را در بازار برای خود نگه دارند.

وی تصریح کرد: آموزش و حمایت از ایده‌های نو در گردشگری سهم بزرگی در توسعه و گردش صنعت گردشگری دارد که لزوم آموزش این صنعت از سنین پایین و شروع آن از خانواده می‌تواند راهی موثر برای توسعه‌ی گردشگری در کشور بوده و در این راستا اتاق فکر می‌تواند زمینه ساز تحول در این عرصه باشد.

وی یکی از این فرصت‌ها را ایجاد خانه‌های بوم گردی در روستا‌ها و شهر‌ها دانست و گفت: این فرصت‌ها می‌تواند درآمد قابل توجهی را برای معیشت مردم منطقه و فرامنطقه داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: هماهنگی‌ها و تلاش‌هایی در خصوص سیستم‌های آموزشی گردشگری و تورلیدری و سیستم حمل و نقل گردشگری انجام شده است که البته کافی نیست و در صدد برنامه ریزی‌های بیشتر و بهتر برای توسعه‌ی گردشگری هستیم.

هفته گردشگری به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای بالا بردن آگاهی از مشارکت واقعی است.
انتهای پیام/ح

تبلیغات راه موثر برای افزایش گردشگر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.