سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

یوسفی: تا به الان میزبانی جاکارتا خوب بوده است

ملی پوش وزنه برداری گفت: دومین روزی است که در اندونزی حضور داریم و تا به اینجا میزبانی خوب بوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از اندونزی، سیدیوسف یوسفی ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین بیان کرد: دومین روزی است که در اندونزی حضور داریم و تا به اینجا میزبانی خوب بوده است. امیدوارم که تا روز مسابقه هم شرایط به همین صورت باشد و بهترین نتیجه را بگیریم.

او در پاسخ به این پرسش که چه پیش‌بینی برای خود در این دوره از مسابقات خواهد داشت، گفت: ما در هر مسابقه برای خوشرنگ‌ترین مدال حاضر می‌شویم، اما مسابقه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. گاهی افراد قدرتمند حذف شدند و گاهی افرادی بودند که کسی فکر نمی‌کرد مدال کسب کنند و به مدال طلا رسیدند.

عضو تیم پاراوزنه‌برداری ایران همچنین عنوان کرد: بدون شک من هم سعی می کنم بهترین مدال را بگیرم و امیدوارم خدا یاری کند و مردم دعا کنند تا به بهترین مدال برسم.

یوسفی در مورد رقبای خود هم تصریح کرد: من دو حریف چینی دارم و البته یک رقیب خوب ایرانی به نام جعفری که امیدوارم هر دو روی سکو برویم و پرچم ایران بالا ببریم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید به مدال‌های طلا و نقره دسته خود در بازی‌های پاراآسیایی دست یابید، گفت: نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم و اگر داوری به ضررمان نباشد و روز مسابقه شرایط خوبی داشته باشیم، می توانیم به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید:

رضازاده: مقصر ناکامی رستمی در بازی های آسیایی شخص علی مرادی است

طاهریان: ورزش جانبازان و معلولین حرکت هدفمندی دارد

سیامند رحمان برای حضور در کمیته ۵ نفره ورزشکاران آسیا کاندیدا شد


انتهای پیام/

اظهارات یوسفی در حاشیه بازی های اسیایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.