سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان دائمی ساکنان کوچه محمدیه تا هفته آینده

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان ز تعیین تکلیف و سکونت دائمی ۱۲ خانواده ساکن کوچه محمدیه قزوین تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ قدرت اله مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان گفت: تا هفته آینده برای ۱۲ خانواده ساکن کوچه محمدیه تا زمانی که تکلیف ساختمان آنان روشن شود در همان محله منزلی برای سکونت دائمی در نظر گرفته می‌شود.

مهدیخانی افزود: ساختمان مذکور پس از تشخیص و بررسی کارشناسان نظام مهندسی بازسازی و یا طبق نظر کارشناسان تصمیمیات بعدی گرفته می‌شود.

وی درباره اسکان موقت ساکنان ساختمان گفت: فردای روز حادثه طی جلسه‌ای با مدیران دستگاه‌های مربوطه اعم از شهرداری، فرمانداری، آب و فاضلاب و چهار نفر به نمایندگی از ۱۲ خانوار، چندگزینه برای اسکان اضطراری پیشنهاد شد، یکی برپایی چادر در همان منطقه، دومی در نظر گرفتن فضایی در همان منطقه برای قرار دادن کانکس، سومی اسکان در امامزاده‌ها و حسینه‌های محل و چهارمی استفاده از سالن‌های مدیریت بحران که پس از بازدید و تایید نمایندگان و خانواده ها، سالن مدیریت بحران برای اسکان موقت به این خانواده‌ها داده و وسایل مورد نیاز اولیه نیز توسط هلال احمر تامین شد.

وی افزود: ماهیت این سالن‌ها برای استفاده در مواقع اضطرار است و در مواقع عادی در آن فعالیت‌های ورزشی انجام می‌شود که پس از اسکان خانواده‌ها برای رفاه حالشان فعالیت‌های ورزشی آن محل تعطیل شد.

در استان پنج سالن بحران در شهر‌های مهرگان، اقبالیه، چوبیندر، تاکستان و قزوین وجود دارد که برای اسکان در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 ساکنان کوچه محمدیه قزوین به صورت دائمی اسکان داده می شوند

برچسب ها: مدیریت بحران ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.