سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی:

جلسات ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به صورت هفتگی برگزار می‌شود

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت:در جلسه امروز این ستاد تصویب شد که هر دستگاه برای خود یک مسئول برای پاسخگویی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور صبح امروز با حضور رحمانی فضلی برگزار شد.

رحمانی‌فضلی رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در حاشیه نخستین جلسه این ستاد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ستاد در جلسه سران قوا تصویب و ابلاغ شد و هدف این است که با همکاری و هماهنگی دستگاههای 19 گانه اطلاع رسانی به موقع و مدیریت مناسب عرصه خبر را انجام دهیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور افزود:  در جلسه اول همه اعضا شرکت کرده بودند  و مقرر شد سیاست‌های این ستاد تدوین و کار گروه‌های مختلفی تشکیل شود و نهایتا با اطلاع رسانی به موقع, دقیق و درست با مردم ارتباط منطقی و مطلوبی ایجاد شود  و خلا‌های موجود در حوزه اقتصادی توسط دستگاه‌ها پوشانده شود.

وی یکی دیگر از اهداف این ستاد را برخورد مناسب با انحرافاتی که از سوی رسانه‌های خارجی صورت می گیرد, دانست و گفت: تنوع و تعدد دستگاه‌های مختلف که بعضاً با هم تفاوت‌ها و تضادهایی دارند مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه می‌کنند که باید پاسخ مناسب داده شود.

رحمانی فضلی افزود: با انگیزه‌ای که همه دوستان دارند و با نیت فعالانه و خیری که در جهت این امر امروز از اعضا دیدم امیدوارم  این خلا را پر کنیم و بتوانیم پاسخ مناسب بدهیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: هر دستگاهی متولی مواضع خود است ما تنها سیاستگذار و هماهنگ‌کننده هستیم. در جلسه امروز تصویب شد که هر دستگاه برای خود یک مسئول برای پاسخگویی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسات به صورت هفتگی برقرار خواهد شد که یکی از مهم‌ترین کارگروه‌های آن، کارگروه‌های رصد، پایش و کارگروه اقتصادی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.