سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر توزیع نظام‌مند آب در ابرکوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: توزیع آب به وسیله تانکر به شکلی نظامند، قانونی و بر اساس نیاز‌های شهرستان ابرکوه صورت گیرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ابرکوه بر توزیع نظامند آب و برنامه ریزی موثر در حفظ بنا‌های تاریخی این شهرستان تاکید کرد.

صادقیان گفت: توزیع آب به وسیله تانکر به شکلی نظامند، قانونی و بر اساس نیاز‌های شهرستان ابرکوه صورت گیرد تا از سواستفاده‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

و ی افزود: تقویت همکاری‌های بین بخشی و به کار گرفتن شیوه‌های تخصصی و جدید به پیشرفت پروژه‌های عمرانی سرعت می‌بخشد و تکمیل پروژه‌های بهسازی و تکمیل آسفالت مسیر‌های مورد نیاز در ابرکوه از جمله محور ابرکوه- مهردشت نیز بر این اساس دنبال شود.

 در این جلسه خشکسالی و وضعیت قنات‌های موجود در محل پروژه مسکن مهر و رفع مشکلات احتمالی، روند اجرای پروژه‌های صفا شهر-ابرکوه، هارونی-چاه گیر و تعیین و تکلیف زمین‌های مربوط به ساختمان خیری خانه سالمندان بررسی شد.

همچنین پیگیری پروژه تقاطع حسین آباد-اسد آباد، پروژه‌های مشارکتی و زمین‌ها معوض میراث فرهنگی و شهرداری و وضعیت تقاطع ورودی شهر ابرکوه نیز با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه هم اندیشی و نسبت به آن تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ی

توزیع آب در ابرکوه به شکلی نظامندو قانونی انجام شود

برچسب ها: کم آبی ، خشکسالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.