سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ تحمیلی اقتصادی محکوم به شکست است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ تحمیلی اقتصادی توطئه جدید دشمنان علیه ملت ایران اسلامی است که مانند توطئه‌های دیگر خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن رضایی در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی در جمع خبرنگاران در بوشهر، بیان کرد: ما در شرایطی هستیم که دشمنان بر خلاف قوانین بین المللی و با زیرپا گذاشتن توافق های جهانی و نادیده گرفتن رویه های بین المللی دست به تهاجم اقتصادی زدند و جنگ تحمیلی اقتصادی را علیه ملت ما شروع کردند و فکر می کنند که می توانند ملت ما را از پا درآورند.

وی بیان کرد: این رزمایش نمایش اقتدار، وحدت و انسجام مردم ماست و نشان دهنده این است که ما عقب نشینی نخواهیم کرد و توطئه جنگ تحمیلی اقتصادی را هم مانند توطئه‌های دیگر خنثی خواهیم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: علاقه مردم به نظام و رهبر، و حفظ انقلابی که برای آن سرمایه های عظیمی تقدیم کرده‌اند مهمترین انگیزه‌هایی است که ملت ایران در عین حال که انتقاد دارد و نارضایتی هایی دارد، ولی به هیچ وجه حاضر نیست دستاوردهای خود را از دست بدهد.

رضایی همچنین افزود: ما باید با یک دست اقتدارمان را حفظ کنیم و با دست دیگر محرومیت زدایی کنیم.

وی تاکید کرد: سپاه استان بوشهر با کمک نماینده ولی فقیه در استان در محرومیت زدایی کارهای بزرگی انجام دادند و امیدوارم ادامه پیدا کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان استان بوشهر کمیسیون تشکیل دهند و امکاناتشان را جمع کنند و به مردم در شرایط اقتصادی کنونی کمک کنند.

انتهای پیام/ک

ملت دربرابر توطئه اقتصادی دشمن عقب نمی‌نشیند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.