سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان :

تلاش مسئولان برای رفع مشکلات باید تشدید شود

استاندار سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود بر تلاش مسئولان برای تسهیل در امور مردم و رفع نقص برخی قوانین تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود که در بسطام برگزار شد ، از توسعه کشت گلخانه ای در استان خبر داد و گفت: ساخت 2 هزار هکتار گلخانه در استان مصوب شده که مسئولان شهرستان شاهرود باید برای کسب سهمیه بیشتر از اعتبارات این طرح تلاش کنند.

وی همچنین هدف گذاری یک میلیارد دلاری صادرات غیر نفتی در این استان را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد : این هدف تا پایان سال محقق شود.

محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود هم در این جلسه تامین آب و احیای زمین های کشاورزی، توسعه زیرساخت های گردشگری، آسفالت راه دسترسی به جنگل ابر با رعایت موارد زیست محیطی را خواستار شد.

حجت الاسلام رضوی امام جمعه بسطام هم ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی را یکی از مهمترین راهکارهای افزایش اشتغال در این منطقه عنوان کرد.

استاندار سمنان در سفر به بسطام همچنین ضمن با دیدار از خانواده شهیدان میرکریمی از مادر این شهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد .

انتهای پیام / گ

 برگزاری جلسه شورای اداری شاهرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.