سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

سامانه‌ای که مشهور و پولدارتان می‌کند

یکی از استارت‌آپ ها سامانه ای را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید خود را معرفی کنید و پولدار شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت آپ ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توان به صورت آنلاین تبلیغات خود را انجام داد.

این سامانه با هدف کمک به کسب و کارهای مختلف و در راستای شناساندن آنها به آحاد جامعه کار خود را آغاز کرده است؛ در این سامانه هر یک از افراد می توانند وارد شوند و کالا یا خدمات خود را معرفی کنند تا افراد مختلف با دیدن آنها ترغیب شوند که کالاها را خریداری  و به درآمدزایی و اشتغال فروشندگان کمک کنند.

انجام تبلیغات بر مبنای محل استقرار قروشندگان

از جمله ویژگی های این سامانه می توان به هدف‌گیری جغرافیایی آن اشاره کرد یعنی اگر شما در یک محدوده خاص زندگی می‌کنید و یا محل کارتان در آنجا  قرار دارد تبلیغات هم  برای افرادی به نمایش در می آید که در نزدیکی محل زندگی محل کسب و کار شما قرار گرفته‌اند.

در این سامانه ویژگی های متفاوتی برای تبلیغ کنندگان  وجود دارد یعنی آنها می‌توانند به راحتی هرچه تمام تر و  با ویژگی های مورد نظر خود شامل شعار نام یا عکس محصول تبلیغات خود را در این سامانه بارگذاری کنند و  خود را در اذهان عمومی جای دهند.

بسیاری از کسب و کارهای نو و یا افرادی که نتوانسته بودند خود را به مردم معرفی کنند از طریق این سامانه خود را نشان داده معروف شده اند و  و کسب درآمد می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.