سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر سازمان والیبال ساحلی فدراسیون:

اعتماد فدراسیون جهانی برای میزبانی ایران جای تقدیر دارد

دبیر والیبال ساحلی فدراسیون گفت:امیدواریم تور بین المللی ساحلی بندرترکمن در تقویم فدراسیون ثبت شود و هرساله این شهر بعنوان پایگاه اصلی والیبال ساحلی کشور میزبان این رقابت‌ها باشد.

انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ؛ گفت: اولین تور بین المللی مسابقات والیبال ساحلی در سطح جهانی در بندرترکمن برگزار شد.

وی گفت:فدراسیون والیبال سه تور بین المللی والیبال ساحلی را در کشور برگزار می‌کند و در هفته‌های آینده مسابقات تور بین المللی والیبال ساحلی در بابلسر و بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی گفت:این مسابقات از چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد و سیزده تیم از کشور‌های ایران، ساحل عاج، جمهوری چک، قزاقستان و تایلند حضور دارند.

وی ادامه داد: روزجمعه فینال تور جهانی مسابقات والیبال ساحلی مسئولین فدراسیون والیبال و مسئولین استانی برگزارمی شود‌.

وی گفت:در خیلی از کشور‌ها بیش از ۲۰ دوره مسابقات بین المللی والیبال ساحلی برگزار کردند.

انصاری ادامه داد: اعتماد فدراسیون جهانی برای میزبانی ایران جای تقدیر دارد و امیدواریم پس از برگزاری این مسابقات بتوانیم رقابت‌های دیگر را هم در بندرترکمن میزبانی کنیم.

وی با اشاره به رضایت ناظر جهانی از تور بین المللی مسابقات والیبال ساحلی بندرترکمن گفت: هر مسابقه‌ای برگزار می‌شود برای تماشگران است و جذب تماشگران از مهمترین کار‌های ارگانی وسازمانی است، اما حضور تماشگران در این رقابت‌های والیبال ساحلی بندر ترکمن نیاز به کار تبلیغاتی ندارد، چون زندگی مردم ترکمن با والیبال و اسبدوانی عجین است.

وی گفت:هیچ مشکل فنی در این مسابقات وجود ندارد و مسئولین ورزش استان کار بی نظیری برای میزبانی رقابت‌ها انجام دادند وساخت یک ورزشگاه در طول یک ماه با همت مسئولین ورزش استان انجام شد و تمامی امکانات لازم برای میزبانی در استان گلستان فراهم شد.

انتهای پیام/ع/پ

والیبال ساحلی کشور به میزبانی گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.