سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع همیشگی از کشور، دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرداربهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم بسیجیان کرمانشاه با عنوان اقتدار عاشورایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع همیشگی از کشور، دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت : بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ و باشکوه 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر ایران اسلامی، افزود: این اجتماع باشکوه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به همراه مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با عنوان رزمایش و نمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در روز پنجشنبه، 12 مهرماه با حضور بسیجیان سراسر استان در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی گفت: این رزمایش در استان با حضور بیش از 40 گردان بیت‌المقدس، امام حسین (ع) و مجموعه گردان‌های فاتحین، امام علی (ع) و نمونه ای از اقشار مختلف بسیج از سراسر استان کرمانشاه بانظم و انضباط خاصی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان با برگزاری این رزمایش و اجتماع بزرگ یک‌بار دیگر پیام وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و جانشین بر حق ایشان، مقام معظم رهبری بیعتی مجدد می‌کنند.

این یادگار دوران دفاع مقدس و همرزم شهیدان در پایان، تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا با تفکر و عمل بسیجی به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی و ایران اسلامی را با سربلندی در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیش ببریم و اقتدار کنونی که به واسطه خون شهدا حاصل شده را حفظ کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.