سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر رقابت های فوتسال کارکنان دولت در کرمان

سومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان دولت که از 17 شهریور ماه در سالن فجر کرمان آغاز شده بود، با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

رضا شجاعی، رییس هیئت فوتبال شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با بیان اینکه پنجمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شهید باهنر، ویژه کارکنان دولت به مناسبت هفته دولت با حضور بیش از هزار شرکت کننده ی خانم و آقا از ادارات کرمان در 7 رشته ی انفرادی و 2 رشته ی تیمی (والیبال و فوتسال) برگزار شد، گفت: رقابت های فوتسال با حضور 25 تیم از 17 شهریور ماه در سالن فجر کرمان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد، افزود: در پایان، تیم های اداره کل زندان ها، راه آهن وکمیته امداد امام خمینی (ره) به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

شجاعی تصریح کرد: مسابقات والیبال کارکنان دولت نیز از 6 مهر جاری آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از آغاز مسابقات فوتسال لیگ ادارات استان کرمان خبر داد و گفت: پنجمین دوره مسابقات فوتسال با حضور ۱۰ تیم از ادارات استان آغاز شده است.

شجاعی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد رقابت سالم، شور و نشاط در بین کارکنان و  معرفی تیم برتر به لیگ یک استان عنوان کرد و افزود: رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های فوتسال کارکنان دولت در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.