سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارمندان جعلی بانک در دام پلیس سوادکوه شمالی

کلاهبرداران تلفنی که خود را کارمند بانک معرفی کردند، در سوادکوه شمالی دستگیر شدند.

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی آنان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که در تماسی تلفنی با شهروندان از داخل زندان با معرفی خود به عنوان کارمند بانک و به بهانه برنده شدنشان در بانک از آنان کلاهبرداری می کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ دمساز گفت: این افراد که به دلیل ارتکاب جرم در زندان قائم شهر به سر می بردند، با تشکیل یک باند ۳ نفره ، طعمه های خود را شناسایی کرده و از آنان کلاهبرداری می کردند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان تحویل شده و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون بهکلاهبرداری از ۴ نفر از شهروندان به مبلغ ۷۰ میلیون رالن اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان که وجه کلاهبرداری شده را مستقیما به حساب زندانیان دیگر واریز کرده بودند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند .

سرهنک دمساز با بیان اینکه برای دریافت جوایز بانکی نیازی به رفتن پای دستگاه های خودپرداز نیست، از شهروندان خواست: از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و درصورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری کلاهبرداران تلفنی در سوادکوه شمالی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.