سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیض در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سخنرانان کنگره سراسری حزب اراده ملت مشخص شدند/ رونمایی از هفته‌نامه حزب «اراده ملت»

مدیر اطلاع‌رسانی حزب اراده ملت از انتخاب سخنرانان کنگره حزب متبوعش خبر داد و گفت: از هفته‌نامه حزب با نام «اراده ملت» که ۴ شماره از آن تاکنون منتشر شده رونمایی می‌شود.


پیام فیض، مدیر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کنگره حزب متبوع خود گفت: کنگره سراسری حزب اراده ملت از ساعت ۹ الی ۱۵  روز جمعه ۲۷ مهردر دو بخش عمومی و اختصاصی  برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش عمومی که از ساعت ۹ الی ۱۲ خواهد بود، ۵ سخنران در بخش‌های مختلف داریم که در بخش سیاسی، محمود صادقی، نماینده مجلس و خانم اعظم طالقانی سخنرانی خواهند کرد. در بخش اقتصادی، حسین راغفر؛ در بخش محیط زیست، محمد درویش و در حوزه بین‌الملل، داوود هرمیداس باوند سخنرانی خواهند کرد.

فیض با بیان اینکه این کنگره با شعار «توسعه درون‌زا، مردم‌سالاری اجتماعی و همبستگی ملی» برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در بخش اختصاصی کنگره که فقط اعضای حزب حضور خواهند داشت، دو برنامه داریم؛ ابتدا رونمایی از هفته‌نامه حزب با نام «اراده ملت» که ۴ شماره از آن تاکنون منتشر شده و در ادامه، انتخابات ترمیم شورای مرکزی، که در آن، ۳ عضو شورای مرکزی و یک عضو بازرسین توسط اعضا انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.