سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلف ۱۴ مورد گرانفروشی در آمل

۱۴ مورد گرانفروشی در آمل به تعزیرات حکومتی  معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فروزان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: طبق گزارشات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ و اینکه مردم گرانفروشی و تخلفات را با ستاد خبری ۱۲۴ در میان می گذارند تاکنون ۴۲ مورد از سوی مردم با این تلفن تماس گرفته شد و ۱۴ مورد بصورت کتبی گزارش تخلفات به سازمان تعزیرات حکومتی آمل ارسال شد.

وی افزود: در ایام محرم توانستیم ۴۰۰/۱۱ تن گوشت قرمز به قیمت ۲۸۰۰۰ تومان فروش در بازار عرضه نمائیم و همچنین در عرضه مرغ با توجه به عدم همکاری اتحادیه‌ های مرغ شهرستان‌ های بابل، قائم شهر و ساری توانستیم ازطریق ماشین‌ های سیار ۱۵ تا ۲۰ تن مرغ توزیع نمائیم.

وی گفت: با برگزاری جلسات تنظیم بازار ۱۰۰ تن مرغ توزیع شد و سایت نیز بسته شد و قیمت مرغ امروز ۹۸۰۰ الی ۱۰۰۰۰ تومان با توجه به شرایط فعلی روبه افزایش است که باید هرچه سریعتر در زمینه افزایش مرغ جلسات متعددی در این زمینه برگزار تا قیمت واقعی آن اعلام شود.

فروزان با اشاره به اینکه بازرسی در تمام صنوف انجام می‌ گیرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد، گفت: تاکنون از ۸۴۱ واحد بازرسی بعمل آمد که پرونده ۴۱ واحد متخلف به ارزش ۹۵۸۷۲۰۰۰ ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ م

تخلفات گرانفروشی زیر ذره بین تعزیرات آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صالحدفرخی
۲۱:۳۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
این سوپرمارکت بیشترازمبلغ خریدم کارت کشیده،وقتی هم مراجعه کردم برای گرفتن پولم برخوردنامناسبی داشت،قبلاهم یکباردیگه بیشترازقیمت روی جلدجنس،ازم پول گرفت که اونموقع هم بابی احترامی برخوردکرد،امیدوارم رسیدگی کنین،آمل،بلوارطالب آملی،روبروی بلوارهاشمی،سومرمارکتصالح