سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی خان الاحمر را محاصره کرد/ کودکان فلسطینی از مرکل خواستند مانع اسرائیل شود

در آستانه ورود مرکل به سرزمین‌های اشغالی، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز روستا خان الاحمر در شرق قدس را به منظور تخریب آن محاصره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب48، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز، چهارشنبه روستای خان الاحمر در شرق بیت المقدس را به منظور تخریب آن محاصره کرده اند. در حالی که مهلت رژیم صهیونیستی به ساکنان این روستا برای تخریب آن به پایان رسیده، کودکان فلسطینی ساکن این روستا از «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان که قرار است به سرزمین های اشغالی سفر کند، خواسته اند با فشار بر رژیم صهیونیستی، مانع تخریب خانه هایشان شود.

طبق اعلام شهروندان فلسطینی، از صبح امروز مشاهده شده است خودروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس به منطقه خان الاحمر می آیند و این منطقه را پس از اتمام مهلت 48 ساعته محاصره کرده اند.

با به پایان رسیدن ضرب الاجل رژیم صهیونیستی به ساکنان این روستا، کودکان خان الاحمر نامه ای را برای صدراعظم آلمان فرستاده و از او خواسته اند با فشار بر اسرائیل، مانع تخریب خانه هایشان شوند. آنها در این نامه از مرکل خواسته اند تلاش کند طرح رژیم صهیونیستی را برای تخلیه و تخریب این منطقه مسکونی متوقف کند. کودکان فلسطینی همچنین پلاکاردهایی از تصایر مرکل و نیز عباراتی هشدارآمیز درباره تخریب این منطقه مسکونی با خود به همراه داشتند.

گفتنی است صدراعظم آلمان امروز بعد از ظهر بدون آنکه دیداری از کرانه باختری رود اردن داشته باشد، در سفری دو روزه وارد سرزمین های اشغالی خواهد شد و با مسئولان رژیم صهیونیستی ملاقات خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.