سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه می باشد

به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و علی حسن زاده بخشدار مرکزی از بخش های مختلف اداره دامپزشکی این شهرستان بازدید بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسن لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت: دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه از طریق مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت بر تولید و توزیع فرآورده های خام دامی می باشد.

لطفعلی پور ضمن اشاره به حذف موارد آلوده به بیماری و فرآورده های غیر قابل مصرف از چرخه توزیع گفت : با انجام تست ها و آزمایشاتی که در آزمایشگاه اداره انجام می گردد بسیاری از موارد آلوده و دام های بیمار شناسایی و حذف می گردد.

وی افزود : دامپزشکی با همکاری و هماهنگی های بین بخشی که در شهرستان ایجاد نموده گام بزرگی در جهت بهداشت و سلامت جامعه برداشته است.

در ادامه حبیب الله خنجری ضمن تبریک هفته دامپزشکی به مسئولین، کارشناسان و کارکنان دامپزشکی خواستار تداوم اقدامات ارزشمند بهداشتی دامپزشکی شد و گفت : امروزه همه آحاد مردم و مسئولین به اهمیت فعالیت های انجام شده توسط دامپزشکی اذعان دارند و بایستی هماهنگی های بین بخشی و همکاری ها در جهت سیاست های موجود انجام گیرد.

خنجری همچنین در راستای تخصیص اعتبارات کافی در شهرستان به این مجموعه قول مساعد داد و گفت: مشکلاتی که در این مجموعه وجود دارد بایستی مرتفع گردد و فرمانداری شهرستان تمام تلاش خود را در زمینه اختصاص اعتبارات کافی به این ارگان را انجام می دهد.

وی در این ملاقات از بخش های مختلف اداره دامپزشکی بازدید و اهم فعالیت هایی که در هر بخش انجام می گیرد توسط پرسنل دامپزشکی تشریح گردید.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.