سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه پنجم استان در توسعه فضا‌های آموزشی کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی از کسب رتبه پنجم استان در توسعه فضا‌های آموزشی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آئین افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز علیایی در منطقه باغمیشه تبریز با اعلام این خبر گفت: مصمم هستیم از تمامی پتانسیل سازمانی خود و خیرین محترم استان در زمینه توسعه فضا‌های آموزشی استان نهایت استفاده را داشته باشیم و خوشبختانه در استان ما علیرغم محدودیت منابع دولت، توانسته ایم بیشترین افتتاح و بهره برداری از فضا‌های آموزشی را داشته باشیم.

وی افزود: امسال در بازگشایی سال جدید، قرار است با کمک مسئولان محترم سازمانی خود در جهت تغییر شاخص‌های آموزشی وپرورشی قدم برداریم، چون استان ما در حوزه علم و دانش و معرفت تابحال بزرگان زیادی تربیت و به جامعه تحویل داده است و امیدواریم در این زمینه نیز افتخارات زیادی را کسب کنیم.

همچنین در این جلسه، صدقی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با ارایه گزارشی، گفت:: امسال سهم استان آذربایجانشرقی در توسعه فضا‌های آموزشی شصت پروژه است که شامل ۳۳۰ کلاس بوده و در این زمینه رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده ایم.

وی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه علیایی دارای -کلاس سمعی وبصری و آزمایشگاه است و با زیر بنای ۱۷۳۰ متر مربع. فضای آموزشی و حدود ۲ هزار متر مربع محوطه، که با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان و با مشارکت پنجاه درصدی خیر مدرسه ساز، ساخته شده است.

گفتنی است:این آئین افتتاحیه همزمان با افتتاح ۱۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور با هشت هزار کلاس و با زیر بنای یک میلیون متر مربع با مشارکت پنجاه درصدی خیرین به بهره برداری می‌رسد.

در پایان مراسم از خانواده مرحوم علیایی، خیر مدرسه ساز استان، تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ش

بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز علیایی در منطقه باغمیشه تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.