سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۵ درصدی تعداد رانندگان فعال در حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی

در شش ماهه نخست سال جاری تعداد رانندگان فعال در بخش حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در شش ماهه نخست سال جاری شاهد رشد ۵ درصدی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.


وی تعداد رانندگان فعال تا پایان شهریور امسال را بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان عنوان کرد و افزود: این تعداد ۵ درصد رانندگان کل کشور را شامل می‌شود.


شکری تعداد ناوگان باری فعال را نیز تا پایان نیمه اول سال جاری حدود ۱۵ هزار دستگاه برشمرد و یادآور شد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد رشد را نشان می‌دهد و هچنین نشان از اختصاص ۵.۴ درصد از کل ناوگان باری کشور به آذربایجان غربی دارد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی متوسط عمر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان را شانزده و نیم سال عنوان کرد و گفت: با توجه به متوسط عمر ناوگان حمل و نقل در کشور حکایت از این دارد که ناوگان حمل و نقل آذربایجان غربی نیم سال جوان‌تر از ناوگان کشوری است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به عزم جدی دولت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای حل مشکلات صنفی رانندگان اشاره کرد و گفت: با سعه صدر و شکیبایی رانندگان گرامی و تلاش مسئولین تمامی مشکلات قابل حل و پیگیری است و نباید این مشکلات به ابزاری برای دشمن برای ضربه زدن به کشور و میهن عزیزمان تبدیل شود.
انتهای پیام/ح


فعالیت ۱۵ هزار دستگاه ناوگان باری در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.