سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از آغاز تشکیل ستاد باز سازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی ؛

مردم آذربایجان غربی ۱۹ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی از آغاز فعالیت این ستاد در استان بیش از ۱۹ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.

سید حسن حسینی رییس  ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: فعالیت ستاد باز سازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است وتا کنون مردم استان ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.


وی افزود: ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ در ۶ ماهه نخست امسال جمع آوری شده است که در این خصوص به ترتیب مردم شهرستان‌های چایپاره، نقده و پیرانشهر بیشترین مساعدت را انجام داده اند.


حسینی افزود: کمیته جذب کمک‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در ۱۶ شهرستان استان تشکیل شده است وبه زودی در شهرستان مهاباد نیز تشکیل خواهد شد.


وی یاد آور شد: تعهد این ستاد در آذربایجان غربی جمع آوری کمک ۷ میلیارد تومانی برای بازسازی ۱۰۰۰ متر مربع ازصحن  ۲۲۰ هزار متر مربعی حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و ۱۰۰۰ متر مربع از صحن ۱۶۴ هزار متر مربعی عقیله بنی هاشم در کربلاست که در سه سال باید تامین شود.

 

رییس ستاد باز سازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی یاد آور شد: مردم استان می توانند کمک های خود برای  بازسازی عتبات عالیات را  از طریق شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰۷ و شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۱۱۰۰۰  پرداخت نمایند.
انتهای پیام/ح


کمک مردم آذربایجان غربی به بازسازی عتبات عالیات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.