سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین؛

آموزش جوانان در حوزه کارآفرینی ضروری است

استاندار قزوین بر ضرورت آموزش جوانان در حوزه کارآفرینی با هدف تقویت اشتغال در استان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: ساماندهی امور جوانان بدون تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد ممکن نیست و باید به لحاظ کمی و کیفی سمن‌های مرتبط در موضوع جوانان رشد و توسعه یابند.

زاهدی اضافه کرد: یکی از مشکلات جوانان و سازمان‌های مردم نهاد این است که تصورمی کنند باید حتما مورد حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باشند در حالیکه باید خود جوانان و سمن‌ها با جدیت و اهتمام بیشتری برای پیشبرد امورشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گلایه‌ها و شکایات سمن‌ها از دستگاه‌های اجرایی شنیده می‌شود افزود: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند با سازمان‌های مردم نهاد همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌ها و مطالبات آن‌ها با سرعت بیشتری در جامعه عملیاتی شود.

زاهدی با بیان اینکه سمن‌ها نقش موثری درمقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند افزود: مرز میان آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، افسردگی و ناهنجاری‌های رفتاری با فساد مشخص است و سمن‌ها نمی‌توانند به پرونده‌های فساد مانند زمین خواری ورود کنند، چون سازوکار مشخصی در این زمینه تعریف نشده است.

وی با اشاره به مشکل سمن‌ها برای دریافت شناسه ملی افزود: تمامی سمن‌هایی که از اداره ورزش و جوانان مجوز‌های لازم را دریافت کرده باشند مشکل آن‌ها در این زمینه رفع خواهد شد.

محمد رضا جعفری دبیر انجمن مدیران موفق فردا هم در این جلسه گفت: سازمان‌های مردم نهاد پلی میان دولت و مردم هستند و دوست دارند در موضوعاتی مانند مشاغل اجتماعی و فرهنگی فعالیت کنند.

وی افزود: جوان‌ها دوست دارند فعالیت اقتصادی انجام دهند، ولی نمی‌توانند چون ۹۰ درصد از دستگاه‌های دولتی با آن‌ها همکاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قزوین

برچسب ها: استانداری ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.