سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد و فرنگی کاران به دنبال دفاع از جایگاه کشتی ایران در رقابت های جهانی

رقابت های کشتی قهرمانی جهان در حال از روز 28 مهرماه در شهر بوداپست مجارستان آغاز می شود که تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب دنبال حفظ و ارتقاء جایگاه خود در دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در طی چند سال اخیر کشتی آزاد به جز سال 2017 میلادی که با اعزام اکثریت نفرات اول رقابت های انتخابی تیم ملی به پاریس به مقام نهم دنیا رسید همواره روی سکو بوده است به طوری که سال های 2014 و 2015 به مقام نایب قهرمانی رسید و در المپیک هم تیم ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز برای نخستین بار نایب قهرمان این رقابت ها شد.

حال کشتی ایران که با هدفگذاری المپیک 2020 توکیو برنامه های خود را دنبال می کند امیدوار است در طی این دو سال و در رقابت های جهانی با شناسایی نفرات شاخص باز هم بتواند در آن رویداد بزرگ بدرخشد.

در کشتی فرنگی هم پس از اینکه تیم ایران در رقابت های جهانی 2014 ازبکستان برای نخستین بار در تاریخ قهرمان جهان شد در رقابت های جهانی 2015 و 2017 به ترتیب در جایگاه چهارم و سوم دنیا قرار گرفت به طوری که تیم ایران در پاریس در رده بندی تیمی پس از کشورهای روسیه و ترکیه با 2 مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد.

در هرحال فرنگی و آزادکاران در رقابت های جهانی به ترتیب برای حفظ جایگاه و ارتقاء جایگاه خود در بوداپست به میدان می روند و بعنوان هدف نهایی کسب موفقیت در المپیک 2020 توکیو را در برنامه دارند.


بیشتر بخوانید:

۲ تغییر در قوانین داوری کشتی

انتهای پیام/

کادر فنی به دنبال شناسایی کشتی گیران شاخص برای المپیک توکیو از دل رقابت های جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.