سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر انقلاب:

ما میتوانیم نقشه دشمن را با همّت و توکّل به فضل الهی باطل کنیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش مستکبران برای مقابله با جمهوری اسلامی، یکی از راه‌های مقابله با دشمن را زنده‌نگه داشتن مسایل دفاع مقدس دانستند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز دشمنان این سرزمین اسلامی، هیچگاه از هیچ تلاشی برای صدمه زدن به نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند اما بحمدالله در تمام این 40 سال مقابله‌ی رو در رو، این دشمنان جمهوری اسلامی بودند که شکست خورده و مغموم بوده‌اند. در ادامه بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره  تلاش مستکبران عالم برای مقابله با جمهوری اسلامی را به همراه توصیه ایشان مبنی‌ بر مقابله با دشمن(که یکی از این راههای این مقابله، زنده‌نگه داشتن مسایل دفاع مقدس می‌باشد) را مشاهده می‌کنید.

رهبرانقلاب: نقشه‌ی استکبار از روز اوّل این بود که در این دنیایی که همه‌ی مادّه‌پرستان عالَم، همه‌ی غرق‌شدگان در لجنزار مادّیّت، صهیونیست‌ها و دیگران دست‌به‌دست هم داده بودند و یک دنیای مادّی محض درست کرده بودند که روزبه‌روز از معنویّات دور میشد، سعی داشتند یک نهالی را که از سرزمین معنوی روییده با میوه‌های بشارت‌دهنده‌ی معنویّت بکَنند، این را قلع کنند، ریشه‌کن کنند؛‌ همه‌ی استکبار.
‌‌ روزهای اوّل هم خیال میکردند کار آسانی است؛ صدّام را هم که به جان جمهوری اسلامی انداختند، با همین امید بود. و خب توی دهنشان خورد، سیلی خوردند، عقب‌نشینی کردند؛ [امّا] دارند تلاش میکنند.

‌‌ما میتوانیم این تلاش را، این نقشه را با همّت خودمان، با توکّل خودمان، با اعتماد خودمان به فضل الهی باطل کنیم؛ تا حالا هم باطل کرده‌ایم، ان‌شاءالله بعد از این هم بکلّی باطل خواهیم کرد این نقشه را. یکی از راه‌هایش همین است که شما این مسائل دفاع مقدّس را زنده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.