سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی بانوی پیر مقابل پسران جوان با هت تریک دیبالا/کامبک سخت منچسترسیتی در آلمان

در چارچوب رقابتهای شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 20 و 25 دقیقه دو دیدار از گروه های H و F برگزار شد .

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب رقابتهای شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 20 و 25 دقیقه دو دیدار از گروه های H و F برگزار شد که تیم های مدعی یوونتوس و منچسترسیتی حریفان خود یعنی یانگ بویز و هوفنهایم را شکست دادند.

تیم یوونتوس از گروه H در تورین میزبان تیم یانگ بویز سوئیس بود که توانست با درخشش و هت تریک پائولو دیبالا این تیم را با سه گل شکست دهد. دیبالا در این دیدار که رونالدو به دلیل محرومیت غایب بود،گل اول را خیلی زود و در دقیقه پنج با پاس در عمق و بلند بونوچی به ثمر رساند.در سی و سومین دقیقه، ضربه ماتویدی با دفع ناقص دروازه یانگ بویز همراه شد و در ریباند دیبالا دروازه یانگ بویز را برای بار دوم بازی کرد. در شصت و نهمین دقیقه، پاس در عمقی که پشت مدافعان به کوادرادو رسید با پاس در عرض او به دیبالا رسید و مهاجم آرژانتینی یوونتوس با باز کردن دروازه خالی هتریکش را کامل کرد.

دیبالا با این هت تریک به چهارمین بازیکن تاریخ یووه پس از فیلیپو اینزاگی، دل پیرو و ویدال تبدیل شد که در لیگ قهرمانان هت تریک می کند.

همچنین در این بازی و در هفتاد و هشتمین دقیقه، محمد علی کامارا که با آرنج به صورت دیبالا زد، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا یانگ بویز ادامه کار را 10 نفره دنبال کند. 

بانوی پیر که در بازی نخست نیز با دو گل والنسیا را شکست داده بود، با این نتیجه تا پیش از برگزاری دیدار دوم گروه به صدر جدول رفت. دیگر دیدار این گروه ساعت 22 و 30 دقیقه بین تیم های منچستریونایتد و والنسیا برگزار می شود.

در گروه F نیز تیم منچسترسیتی مهمان تیم هوفنهایم آلمان بود که با نتیجه دو بر یک حریف را شکست داد. در این مسابقه تیم میزبان در ثانیه 44 دروازه سیتی را توسط بلفودیل که با پاس در عمق دمیربای صاحب توپ شده بود،  یک بر صفر پیش افتاد اما سرخیو آگوئرو در دقیقه هشت توانست بازی را به تساوی بکشاند. در حالی که شاگردان پپ در دومین بازی خود در این جام نیز در حال ناکامی بودند اما اشتباه مدافع هوفنهاین در دقیقه 87 باعث شد تا داوید سیلوا توپ را از او در محوطه جریمه بگیرد و دروازه را باز کند. در نهایت منچسترسیتی توانست دو بر یک در این دیدار سخت به پیروزی برسد.

سیتیزن ها که در بازی نخست خود در خانه مقابل لیون شکست خورده بودند، با این نتیجه سه امتیازی شدند. شاگردان ناگلسمن نیز با همان یک امتیاز بازی نخست در جدول در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 22 و 30 دقیقه تیم های لیون و شاختار دونتسک به مصاف هم می روند.


بیشتربخوانید:منچستر یونایتد در پی خروج از وضعیت قرمز/ میزبانی بایرن مونیخ از هلندی‌های پرافتخار

غیبت دله الی مقابل بارسلونا تایید شد

کمک داور ویدئویی به لیگ قهرمانان اروپا هم رسید


انتهای پیام/

پیروزی یوونتوس و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.